Snart nyårsafton och vi tackar 2015

Imorgon är sista dagen på året och vi välkomnar ett nytt år! Jag och sambon ska vara hemma, ta det lugnt, äta god mat och bara mysa.
 
Imorgon ska vi tacka år 2015 som har varit ett år fyllt med upp- och nedgångar, med- och motgångar.
 
De saker från 2015 som påverkat mig mest är:
1. Jag fick min diagnos, EDS.
2. Jag sommarjobbade på det ställe jag hoppas få anställning på efter min examen.
3. Vi köpte vårat och flyttade in i vårat hus.
 
De saker som jag helst vill glömma från 2015 är:
1. Mina sjukhusvistelser
2. Det dåliga bemötandet inom vården
3... Den negativa listan skulle kunna göras lång, men jag tänker inte dra upp allting då jag hellre fokuserar på det positiva!
 
Det jag ser fram emot att 2016 bär med sig:
1. Jag tar min examen.
2. Jag får en anställning.
 
Jag hoppas att 2016 är ett år då jag slipper åka in akut. Att jag blir kallad till mina sjukhusbesök i början på året och att jag sedan får möjlighet att "leva normalt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0