Tyst

Det har varit tyst på många sätt, både här i bloggen och i livet.

Jag har inte hört någonting från varken hjärtmottagningen, urologen eller kirurgen trots att jag väntar på besked från alla de ställena. Hjärtmottagningen borde skicka ett "svarsbrev" om att de mottagit en remiss från min läkare och att det är si och så lång väntetid. Men de har varit tyst.

Urologen ska vi inte tala om! Därifrån har jag inte hört ett ljud sedan jag pratade med uroterapeuten från Borås i telefonen och bestämde att jag ville träffa en läkare på "hemmaplan" för att slippa resa så långt.

Kirurgen har jag inte heller hört något ifrån mer än de brevet jag fick efter ultraljudet. Då stod det att jag skulle få en kallelse men jag vet inte ens hur lång väntetid det är..

Antar att det kanske trillar in några brev efter storhelgerna i början på det nya året! Jag väntar och väntar... blir lika besviken varje gång jag hämta posten och det inte finns något brev till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0