Koncentration och minnesproblem

Något som följer med mina besvär är svårighet att koncentrera sig. När jag sitter på föreläsningar, när jag pluggar, när jag tittar på TV. Ja, koncentrationen har stadigt blivit sämre. Jag får be folk upprepa för att jag tappat fokus och missat hälften av det dom sagt.
 
Minnesproblemen har också blivit större, jag glömmer ord, jag börjar prata men glömmer sedan vad jag skulle säga och går någonstans bara för att komma fram till att jag glömt vad jag skulle göra. Jag frågar flera gånger för att jag glömt vilket svar jag fått.
Det är frustrerande och jag börjar undra hur jag egentligen mår. Är det stressen som gör detta eller är det ett faktum att det här är min nya vardag?!. Att det har blivit en del av mig. Jag önskar att någon kunde svara på hur livet ser ut om 10 år, att inte veta tär på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0