Läkarsamtal

Läkaren ringde i fredags men jag missade henne igen. Hon pratade in ett meddelande och skulle skicka ett brev också. Hon hade fått tillbaka remissen som hon skickade till Neurologen och dem tog inte emot mig. Dem tipsade om klinisk genetik på Sahlgrenska så hon hade skickat en remiss dit. Tyvärr vet jag ju att dem till 99,9 % chans kommer att neka mig också efter som jag nog inte har vaskulär typ och dem tar endast emot dem som utreds för vaskulär EDS. Nåja, eftersom jag inte pratade med henne kan jag inte göra något åt saken. Nu är det bara vänta på svar från klinisk genetik så får vi ta resten när det kommer. Jag ska tipsa om att läkaren kan skicka remiss till Västervik, Akademiska eller Karolinska. Jag blir så trött på allting.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0