Magen, lägg ner!

Kanske är jag förstoppad, eller vad är det som är fel med magen?! Jag blir inte riktigt klok. Har haft ont i magen, en brännande obehagskänsla i ett par veckor nu. I söndags fick jag plötsligt vattniga diarréer och magkramper. På kvällen tillkom uppblandat blod. Måndag morgon fick jag ytterligare en magkramp men ingenting kom ut. Sedan dess har magen bubblat, varit uppsvälld men ingenting har kommit ut mer än en mindre mängd slem.
 
Jag vet att man kan få förstoppningsdiarré om man är förstoppad. Jag misstänkte att jag kunde vara förstoppad så jag har ätit fibrer, druckit massa vatten och försökt äta annat som jag har hemma som kan att få fart på magen. Men nej, magen vill inte samarbeta. Skulle väl vara typiskt om magen sätter fart på riktigt imorgon igen, då ska jag både skriva tenta och flyga. Så nu uppmanar jag magen att lägga ner sin stridsyxa och bli sams med mig igen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Men vad är det för fel på din mage :(

Svar: Ja, det skulle jag också vilja veta. Det känns ju inte helt normal att den håller på såhär..
Sjuk men ingen diagnos!

2015-03-30 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0