Magknip/magkramper

Har ju haft en obehagskänsla i ett par dagar. Idag kom bakslaget och jag fick magknip som inte är av denna jord. Tårarna rann och jag vek mig dubbel av smärta. Var nästan så att jag kräktes för att det gjorde så ont. Det som kom ut var mer som vatten än något annat, känns inte riktigt okej att "kissa" när det handlar om nr 2. Satt närmare 1 timme på toa, sambon blev orolig för mig.

När jag får dessa magknip/kramper vet jag inte var jag ska ta vägen. Det gör så sjukt ont. Man kan likna det med att någon försöker gräva ut tarmarna på en. INTE roligt!

Hoppas verkligen på en stabilare mage imorgon. Har tagit en dimor som förhoppningsvis lugnar magen lite. Men nu blir jag väl förstoppad istället... inte ett dugg roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0