Ont i ländryggen, ömma ryggkotor och ett hjärta som slår volter!

I veckan har kroppen varit lite halvt avtrubbad. Orken har inte riktigt infunnit sig och jag misstänker att det kanske var min blödning som medförde att kroppen behövde återhämta sig.
 
Jag har upplevt något som jag aldrig upplevt förut under veckan, jag har aldrig haft så ont i ryggen tidigare. Jag har fortfarande ont i ländryggen och är öm över några kotor i bröstryggen men det är något bättre. I mitten på veckan kunde jag inte ens ligga så att något (täcket) låg emot kotorna för att det var så ömt. Misstänker att det kanske hör ihop med min revbensupphakning. Ska ta upp det med sjukgymnasten på måndag om jag fortfarande har ont.
 
Smärtan i ländryggen tror jag förstärktes av att min trevlig vecka gjorde antågande. Det brukar kunna bli så att smärtorna sprider sig. Idag fick jag "växtvärk" i båda benen så jag visste knappt var jag skulle ta vägen ett tag men efter att jag tagit 2 Alvedon så gav värken med sig som tur är.
 
I samband med dessa ryggsmärtor så har jag också haft en strålande smärta ut i vänstra armen (den sida som revbensupphakningen sitter), lite domningskänsla. Igår fick jag även lite smärtor från bröstet, det gjorde ont i samband med hjärtslagen. Så kan jag faktiskt få ibland, undra varför? Nu när vi ändå är inne på hjärtat så har jag på senaste tiden också fler gånger upplevt att "hjärtat slår volter" i bröstet på mig. Ja, mitt hjärta gör lite som det vill ibland med hjärtklappningar hit och volter dit. Men man gjorde ett 24h- EKG där man inte såg något så jag kan nog sova lugnt!
 
Jag tror allt hänger ihop med varandra, stressen i skolan, blödningen gjorde mig vissen, kroppen tog smällen och nu är jag under återhämtning. Jag är nog snart fit for fight ;D
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0