Sjukgymnastik 22

Idag var det så dags för nästa sjukgymnastik. Såg dock inte skymten av min sjukgymnast, antar att han hade annat för sig idag. Jag tränade på som jag ska ändå och det gick väl bra antar jag. Höfterna gör fortfarande lite ont när jag gör vissa övningar men det är inte så att jag inte kan leva med det.
 
Idag upptäckte jag också att jag har extrem träningsvärk I REVBENSMUSKLERNA. Har aldrig riktigt haft träningsvärk där tidigare men det är ju spännande.
 
Eftersom att den vänstra höften gör ont när jag gör steg på bosubollen så gjorde jag bara med högra benet, funkade bra också. Dessutom när jag gör övningen där jag står på en avsats så får jag en obehaglig känsla i höften, det gör inte ont men det känns definitivt inte bra. Men eftersom sjukgymnasten inte var där idag så kunde jag inte fråga om jag gör fel eller om det är något annat som är konstigt.
 
Nu väntar ett par dagars återhämtning för musklerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0