1 Februari 2010

Det här är mitt första inlägg och jag tycker det är bra. Detta kommer att bli som en sorts dagbok.

Idag har jag haft vanlig smärta i magen. Den där lite mer molande typen som ligger på ca 3 på en 10 skalig smärtskala.

Jag vaknade halv 7 då jag och min pojkvän bestämt oss för att börja morna oss. Men klockan blev 7 och den blev halv 8:a och den blev 8:a sedan pallrade vi oss upp ur sängen. Jag var så väldigt trött och ville inte alls stiga upp.

Hungrig var jag inte heller så någon frukost var det inte tal om idag. Det fanns inte heller tid till frukost då vi började halv 9 och klockan var 15-20 minuter över 8:a. Jag hade en tid hos en kurator idag men jag avbokade den eftersom jag ansåg att jag inte behövde den, i själva verket låg det även rädsla och ingen ork bakom saken.

När jag hade avbokat tiden blev det en sväng förbi ICA där inhandlades 1 Sport lunch och 1 Brejk + en Cola. Fort var det gjort så var dem slut och jag började istället må illa. Skulle nog inte ha tagit dessa godisar. Jag var fortfarande väldigt trött men eftersom att jag inte har tid att missa skolan var det bara bita ihop. Skolan serverade soppa idag och jag åt en macka och lite soppa. Sedan när jag kom hem blev det en tekopp, en cola och en trocadero + att jag åt middag bestående av omelett. Inte sådär jätte gott då man inte har någon större aptit. Min älskling blev arg på mig eftersom att jag åt så mycket sött. Vi har nämligen båda problem med att vi äter för dåligt och för mycket söta saker så vi försöker stötta varandra och hålla oss ifrån dessa godsaker.

Idag vägde jag 52kg.

Nu ska jag inte skriva mer för tillfället.

Ha de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0