Fredag 19/2 -2010 | Ledsen...

Idag är jag lite ledsen och nere. Allt har inte gått som jag velat och jag har dessutom haft jävligt ont i magen på senaste tiden. Har den där otroligt roliga veckan och det göra att smärtan blir olidlig. Var nära på att åka in igår eftersom att jag hade så fruktansvärt ont så jag bara ville grina.

Idag är jag också ledsen, dels för jag har ont men också för att jag bröt ihop när vi var och körde bil på isbana idag.. och för att jag inte kom så bra överens med min älskade älskling idag när det handlade om hur man ska ställa sig till det som hänt innan vårat förhållande. Jag är jätte nyfiken på hur han haft det, om han haft många tjejer osv. Men han verkar inte vara så öppen när det gäller detta. Jag får väl se om han mjuknar, för jag anser att vi ska kunna prata om allt med varandra.

Hoppas allt blir bättre snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0