Hejsan.

Nu startar jag en blogg, den här bloggen kommer att handla om mitt liv, hur jag mår och den kamp som jag kämpar. Är nämligen så att jag är sjuk, en hel del problem men läkarna har inte hittat någon diagnos på mig ännu.
Det hoppas jag såklar att dem gör inom en snar framtid men just nu står jag här orolig och rädd utan att veta vad som är fel med mig.

Detta inlägg får bli min början och mer än detta kommer jag inte skriva just nu.
Jag ska se till att fixa bloggens utseende till att börja med.
Uppdateringar om hur det ligger till med mig kommer att ske så ofta jag kan och orkar.
Jag kommer även skriva ett inlägg och berätta om hur allt började osv.
Nu önskar jag er en fortsatt bra dag.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0