Ingen ork..

Jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle fixa med designen men det orkar jag verkligen inte. Är totalt slut efter skoldagen och har ingen ork till nånting. Mest av allt vill jag bara sova. Men det går inte, man kan inte sova sig igenom hela dagarna. Plus att jag har mycket i skolan som skall göras innnan vi går in i sportlov v.9 det närmar sig med storm kliv. Saken är den att mellan v.10 och v.13 befinner jag mig i England. Så därför måste allt vara klart innan vi åker iväg.

Som sagt så är min ork nere på 0 för tillfället. Jag är väldigt trött och är knappt så att hålla upp ögonen.
Jag tror starkt på att det blir en liten tupplur efter tekoppen. Har på senaste tiden börjat stoppa i mig en massa godis, dricka, glass osv för att få en liten kick i energi så man orkar men det börjar ha lite verkan till och med det. Såklart hjälper det en liten stund men inte fullt lika bra som det gjorde i början.

Nu ska jag göra ett nytt inlägg där jag kommer att föklara min situation lite grundligt. Om ni undrar över något är det bara fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0