Kväll fredag 5/2 = PAIN

Ursh! jag hade riktigt ont ett tag ikväll..

Jag och min älskade gick och la oss en stund kring 5 då jag var helt slut och trött och även han.
Vi sov i ca 2 timmar, välbehövligt för min del! Men just när vi hade lagt oss i sängen fick jag fruktansvärt ont.
Var tvungen att ligga helt stilla. Inte ens min älskade fick röra det minsta på sig för då skrek jag av smärta.
Minsta lilla andning gjorde ont.. Den här gången var det helt klart en 7:a på smärtskalan vilket egentligen innebär att jag borde åka in, men eftersom att det lugnade ner sig och återgick till mellan 3-5 på smärtskalan så blir det inget sjukhus.

Skulle det däremot ha hållt i sig längre hade det blivit ambulans. Jag kunde ju inte göra nånting utan att det gjorde ont. Smärtan kändes liknande ett knivhugg rakt i magen på höger sida, samtidigt molande och starkare smärta i perioder.

Det gjorde väldigt ont! Och det tog på krafterna.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n med älsklingen och en kopp te :)
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0