Kväll Onsdag 3/2 -2010

Jag skrev ju tidigare att jag skulle åka till dollarstore med mina vänner och det har jag nu gjort. Blev en riktigt rolig och trevlig tripp!! Dock så hade jag ont i magen.. Vilket inte är fullt lika trevligt. Men jag stod ut och försökte få tankarna på annat håll när jag nu verkligen gjorde nått tillsammans med mina kompisar.

Jag har inte gjort någon vägning idag så kan inte skriva här hur mycket jag väger. Till middag blev det idag hamburgare eftersom att vi inte han göra något annat och då det fanns på vägen. Men jag väger nog kring 52kg skulle jag tippa. När jag mådde som sämst var jag nere på 45kg vilket är lite mer än 10kg mindre än min normal vikt. Så fick ordination av läkarna att äta mycket sött och äta ordentligt. Så det har jag gjort, dock börjar jag nu fundera på om jag mår så bra av det. Diabetes har jag och min pojke pratat om då både han och jag har det i släkten.

Hur som hellst så har kvällen vart rolig och jag är knäckt. Ska nog ta en tekopp, krypa under täcket och se tv tills ögonen inte orkar. Vilket jag tror kommer gå relativt fort.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0