Tisdag 9/2 -2010 - Dålig sömn

Inatt har jag verkligen inte sovit bra. Har legat och vänt och vridit mig i sängen genom hela natten. Sömnen ville inte riktigt infinna sig.. Så jag sjukanmälde mig från första lektionen idag. Jag orkade bara inte kämpa mig upp. Sedan så hade jag inga lektioner mellan 09:30 och 13:30 så jag tyckte inte det var värt att kämpa iväg sig till skolan för en lektion och sedan gå hem igen.

Magen kronglar dessutom. Den bubblar, gormar och gör ont. Igår hade jag en 5:a på smärtskalan hela dagen men sedan idag är den en 4:a. Lite skönare det i alla fall!!

Det enda som jag väntar på nu är väl den förbannade huvudvärken och illamåendet. Hoppas dock inte att det infinner sig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0