Arbetsterapeuten besök 2

Idag var jag till arbetsterapeuten för mitt andra besök. Syftet var framförallt att jag skulle hämta mina Oval 8 och mitt andra par handledsortoser , dem har en skena i som ger ytterligare stabilitet.

Utöver "leveransen" så hade vi en liten utvärdering om hur jag tycker att de hjälpmedel jag fick tidigare har fungerat. Hon tyckte jag tog allt väldigt bra. Sen uttryckte hon sig lite roligt när jag fick mina Oval 8, hon tyckte att det ska bli intressant och att det kändes lite konstigt då hon aldrig skrivit ut så många Oval 8 till samma patient. Hur bemöter/replikerar man det?! Nåja, jag försökte att inte bry mig om hennes kommentar. Jag tog upp att mina fotleder är värst just nu och hon sa då att sjukgymnasten nog kan hjälpa mig med det.
 
På slutet, precis innan jag skulle gå hämtade hon ett träningsprogram för handleden som jag kan göra för att öka stabiliteten i handleden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0