Arbetsterapeuten ringde

Igår när vi var påväg till Liseberg så ringde arbetsterapeuten och undrade om jag hade möjlighet att komma förbi under eftermiddagen. Mina andra handledsortoser och fingerringar hade kommit. Tyvärr fick jag ju skjuta på detta så vi bokade den 29/12 kl 11. Det ser jag fram emot. Då ska jag ta upp mina fotleder. Jag ska också fråga om dom kan skicka underlag till läkaren och ställa frågan om diagnostisering eller om jag måste kontakta läkaren själv för att  be henne göra detta. Ska i så fall försöka ringa och boka en läkartid/telefontid inom snar tid, om hon skickar en remiss till exempelvis klinisk genetik på Akademiska i Uppsala så är det ju ganska lång väntetid så det är nog bra att göra det så snart som möjligt.
 
Sedan är det ju sjukgymnastbesök den 5:e Jan, då kanske jag får lite ytterligare svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0