Baksmäll och ingen baksmälla

Idag får jag ta baksmällen av gårdagens trevligheter. Igår var jag ju iväg till en kompis för lite glöggmys och pepparkaksbak. Det var väldigt roligt och trevligt, skönt att få komma bort och göra något annat en stund. Vi gjorde ett pepparkakshus och lite standard pepparkakor. Jag for dit kring 17 och åkte hem igen strax efter 11, när jag kom hem så stöp jag i säng efter att ha kämpat med att hålla igång hela kvällen.

Tycker ändå att jag klarade det bra, jag försökte smyga in pauser så att ingen skulle märka. Exempelvis när vi skulle laga mat och jag fick till uppgift att hacka sallad så satte jag mig ner och hackade istället, då fick jag ju lite vila samtidigt. Trots mina smygpauser så märker jag tydligt att jag fick kämpa igår. Jag känner mig alldeles matt och mitt vänstra knä, min högra höft och mina handleder/fingrar värker ännu mer. Men det var det värt!! Jag behövde en glädjeboost i min negativa period :)

Kvällen avslutades med att vi tittade på Idolfinalen tillsammans innan vi alla gäspade ikapp och gav upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0