Ballongmage och trötthet

Återigen en natt med dålig sömn. Jag har vaknat många gånger, vaknade vid kvart i 2 och trodde inte att jag skulle somna om igen. Magen bubblade och gjorde ont, klockan tickade (högt) och kroppen värkte. Dessutom var jag varm ena stunden, slängde av mig täcket, började frysa och bredde över mig och började svettas. Snurrade som en visp för att försöka hitta en skön sovställning. Lyckades somna men när jag vaknade av alarmet så kändes det som att jag inte sovit alls, förmodligen har jag varit vaken flera gånger mellan kvart i 2 och 05:15.

När jag vaknade var magen som en ballong och gjorde ont. När jag stigit upp och ätit en riskaka fick jag avbryta frukosten för jag fick bråttom på toa. Jag började fundera på om jag ätit något olämpligt som fått magen att krascha, men som vanligt har jag ingen aning. Jag har ätit sånt som jag brukar äta.

Skulle behöva en "hemmadag" där jag inte gör någonting. Min kropp och knopp behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0