Bedömning att inte kalla till besök

Besvikelsen är total, hoppet ligger återigen nerstampat i en lerig kall grop. Idag fick jag svar från reumatologen. Såhär står det:

Bekräftelse på inkommen vårdbegäran
Vi har fått vårdbegäran från ***** **** VC.
Vår bedömning av denna vårdbegäran är att vi inte kommer att kalla dig för besök.
För närmare information var god kontakta inremitterande vårdgivare enligt ovan, som har fått meddelande om vår bedömning per brev.

Vad gör jag nu?! Hur fortsätter jag nu?! Ska jag boka ett nytt besök hos min läkare på VC?

Att sitta här och gråta över mina smärtor och min hopplöshet hjälper knappast, men just nu är de det som känns bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0