Blåmärken

Jag får lätt blåmärken, ofta har jag ingen aning om hur jag har fått dem. Här ska ni få se några bilder på ett par blåmärken som har prytt min kropp över 1 vecka. Här är dom dessutom några dagar gamla.
 
Blåmärken på låret, har dessutom fått några nya (och på det andra låret).
Jag misstänker och tror att det kanske är mina armbågar som orsakar dessa blåmärken.
 
Sedan fick jag ett blåmärke på insidan av armen som såg ut såhär, nu har dem fått en mer mörkröd, lila blå färg. Jag tror att jag har fått nya blåmärken på samma ställe för dem gör ont igen.
 
Sånna här blåmärken får jag hela tiden, var som helst på kroppen utan att jag gör något speciellt. Dem bara dyker upp utan förvarning.
 
OBS: inte världens bästa bilder.

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja blåmärken är ju också en EDS-grej läste jag igår :P

Svar: Jo, det har jag också läst :)
Sjuk men ingen diagnos!

2014-12-12 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0