Bowling och nattligt kalas

Igår var vi iväg och bowlade tillsammans med två av sambons syskon och deras respektive. Vi bowlade 1 timme och sedan åt vi middag på restaurangen. Där och då kom vi på att vi skulle överraska sambons mamma som fyller 50 idag med att ställa till ett spektakel kl 00:00 i natt. Det var väldigt roligt och trevligt, lite utöver det normala :D

Jag kan inte påstå att bowling är någon optimal sport för mig men det är ju så himla roligt! Mina fingrar, min handled och mina fotleder uppskattade inte den timmen fullt lika mycket som jag gjorde mentalt. Kroppen uppskattade nog inte det nattliga kalaset heller lika mycket som min själ gjorde. Tur att det blir en lugnare dag idag, med kalas/middag och ingen större fysisk aktivitet (vad jag vet i alla fall).

Nu ska jag vila en stund innan det är dags att åka iväg.

Passar också på och önskar en god fortsättning till alla ; D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0