Broddar

I fredags införskaffade jag mig ett par broddar till skorna så jag slipper vara lika rädd för halkan. Det blev ett par svarta som täcker både hälen och främre delen av foten och ett par rosa som bara sitter fram på foten. Tänkte att om jag använder olika skor behöver jag olika broddar. Förhoppningsvis blir det premiär användning imorgon om det är halkigt ute.
 
Nu jäklar ska jag inte behöva vara rädd för att ramla längre! Nog för att jag säkert kan ramla ändå men då beror det nog mer på mina instabila leder än på halkan i sig. Fast jag kanske inte ska uttala mig, jag har aldrig testat broddar förut så jag vet inte hur effektiva dom egentligen är. Det återstår att se! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0