Djävulen har flyttat in i mig

Idag är INTE en bra dag. Det känns precis som rubriken säger som om djävulen flyttat in i min buk, det händer ungefär 1 gång i månaden och är ingen trevlig upplevelse. Jag har så sjukt ont i magen. Jag tog en 1g Alvedon innan jag for iväg i morse i hopp om att den skulle hålla smärttopparna i schack men det misslyckades totalt. Vid lunch började jag inse att det inte var tillräckligt. Jag fick då så ont att jag började känna mig svimfärdig och fick stå dubbelvikt för att kunna härda ut. Samtidigt skulle jag genomföra en laboration i plugget, gissa om jag var lite avtrubbad och ofokuserad!
 
Skyndade mig hem för att ta ytterligare en Alvedon och lägga mig en stund ihopkrupen som en boll för att få smärttopparna att försvinna. Jag kan bara meddela att det känns något bättre nu men smärtorna är definitivt inte borta, bara lite mer hanterbara. Lägg också till led- och muskelsmärtor och andra symptom från helvetet så kan ni känna er välkomna till mitt liv som det är just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0