Jag är rädd för halkan

Det finns många saker jag är rädd för och många saker man kan vara rädd för. Nu såhär i "vintertider" (tycker inte man kalla det vinter än med tanke på att det inte är någon snö och inte några minusgrader) så blir det ibland rätt halkigt ute. Jag är rädd för halkan. Man vet aldrig riktigt när den slår till och eftersom att jag redan har dålig balans brukar det ofta resultera i att jag ramlar (eller att det är precis på håret att jag gör det).
 
Igår och idag har det varit halkigt ute och jag har varit rädd när jag gått till och från skolan, rädd för att ramla eller halka till. Höll faktiskt på att ramla inte mindre än 3 gånger påväg till skolan igår, därför är musklerna lite extra möra, man spänner sig ju reflexmässigt sådär lagom när man försöker undvika att falla. Jag funderar på allvar att köpa mig såna där dubbar till skorna, synd att jag tycker dem är så dyra.. 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Köp dubbar! Allt som kan underlätta din vardag är värt varenda krona!

Svar: Ja det har du helt rätt i! Får ta och köpa mig ett par när jag får möjlighet :)
Sjuk men ingen diagnos!

2014-12-09 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0