Jag kapitulerar

Jag har fått kapitulera och inta sängläge, kroppen och hjärnan sa ifrån med bestämdhet. Den halva dagen i skolan har varit hemsk, vi hade laboration vilket medförde att jag stod i ca 3 timmar i stäck. Det uppskattar inte min kropp. Så nu hade jag inget annat val än att gå med på att ta igen mig en stund. Att sova en stund är dock för mycket att hoppas på p.g.a. all värk.

Har märkt de senaste dagarna att mina axlar och min högra höft har börjat "klonka" och hoppar till när jag rör på lederna (framförallt vissa rörelser) och jag misstänker att det kan vara subluxationer då jag har så mycket mer ont nu. Har också fått en knastrande/skrapande känsla i framförallt axlarna och ett stort ömt blåmärke på insidan av överarmen.

Nu ska jag vila på allvar.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0