Knockad

I morse 08:30 var det dags för tentaskrivning. Jag skrev och skrev och skrev och handen gjorde ONT! Fick ta paus ett par gånger för att vila och böja/ sträcka på fingrarna om vartannat. Men de var bara bita ihop, när klockan var 11 så var jag färdig. Då tittade jag igenom mina svar, läste frågorna igen och kontrollerade att jag inte missat något. Sedan packade jag ihop, lämnade in tentan kl 11:43. Skönt att det är över och jag tror att det har gått bra.

Nu såhär efteråt känner jag mig som att jag har blivit knockad, mina ögonlock är som blyklumpar och en svag huvudvärk smyger sig på och hjärnan har slagit om till läge OFF. Nu ska jag försöka sova en stund och hoppas på att hitta lite energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0