Liseberg

Jag har planerat lite roligheter på söndag. Då ska vi nämligen iväg till Göteborg och besöka Liseberg. Jag har aldrig varit där under julen tidigare men jag har hört att det ska vara otroligt vackert och en upplevelse så jag bestämde att dit måste vi åka. Så nu har vi tagit tjuren i hornen och bestämt att vi ska åka dit. Hoppas bara att kroppen orkar gå omkring där en hel dag/kväll! Jag antar väl att det blir lite pauser också emellanåt för att exempelvis äta så det ska nog gå. Jag får bita ihop och tar smällen som kommer dagen efter, det är det värt! Jag är dessutom fri från föreläsningar så då kan jag ta det lugnt hela måndagen och tisdagen utan problem, de blir hur mysigt som helst hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0