Mina fotleder (i bilder)

Just nu känns det som om mina fotleder och min högra höft är de ställen som är allra värst och som har blivit mycket sämre den senaste tiden. Mina fotleder är "sladdriga" och "slappa" utan stabilitet, ska lägga upp bilder så kanske ni förstår:
 
 
 
Min sambo tycker ibland att det ser obehagligt ut då det nästan ser ut som om fotleden har gått av. Den här slappheten gör att mina fotleder är instabila, att dom viker sig och att jag får ont. Hoppas att sjukgymnasten kan ge mig några bra stabilitetsövningar så att stabiliteten blir bättre :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

En balansbräda ska tydligen vara bra för att få bättre stabilitet i fotlederna. Benböj på brädan (låter livsfarligt, jag vet!) är visst jättebra. Men vet inte om det funkar just dig så det är nog bättre att du inväntar expertråd :)

Svar: Ja det har jag också hört talas om :) Förhoppningsvis kan sjukgymnasten hjälpa mig med lämpliga träningsmetoder. Man kanske får börja enkelt och sedan öka träningen när stabiliteten ökar :D
Sjuk men ingen diagnos!

2014-12-28 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0