Missförstånd?!

Jag började precis fundera på vad som egentligen blev sagt. Förstod jag läkaren rätt när jag tolkade det som att hon skulle skicka en remiss till rehab och att dom skulle kalla mig. Hon kanske menade att hon skulle skicka remiss med massa papper men att jag ändå själv skulle gå dit och boka in mig. Blev osäker idag med tanke på att jag inte har fått någon kallelse än. Det har bara gått 3 arbetsdagar jag vet men jag vill ha hjälp så fort som möjligt så jag funderar på om jag kanske ska gå förbi imorgon och höra med rehab om det kommit in något eller om det är mening att jag ska boka själv. Jag kanske avvaktar någon dag till men annars hör jag nog av mig dit själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0