Nervöst!

Imorgon kl 09:30 ska jag till arbetsterapeuten. Jag vet inte hur mycket hon kan göra, men jag hoppas i alla fall att jag kan få ut något av det. Fick ju veta i mailet från EDS riksförbund att man inte kan få en diagnos på papper från varken en arbetsterapeut eller sjukgymnast så det kanske inte ger så mycket som jag hoppats på. 
 
Jag kanske blir missnöjd eller besviken över att det inte motsvarar mina förväntningar. Någonstans hade jag ju ändå hoppats på att få en diagnos. Men om man inte får det på papper så spelar det ju ingen roll för då kan jag ändå inte få den hjälp jag behöver. Nåja, jag får se vad morgondagen bär med sig och hur det artar sig. Annars får jag ta kontakt med min läkare igen, som jag förövrigt skulle behöva göra ändå då jag inte får sova ordentligt, och be om en remiss eller att hon får uttala sig om hur vi ska gå vidare.
 
Nu ser jag snart inte vad jag skriver så det är dags att krypa under täcket och ladda inför imorgon. God natt!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0