Risk och kortspel

Igår var en riktigt trevlig eftermiddag/kväll. Vid 15 åkte jag och sambon iväg hem till hans föräldrar. Där åt vi middag tillsammans och hade det mysigt. Vi hade tidigare bestämt att alla syskon och respektive skulle var där också, så det var roligt att träffa alla. Sedan blev det dags för att spela Risk, första omgången gick det riktigt dåligt för mig, dålig förlorare som jag är så tappade jag lusten att spela och ville enbart åka ut. Men under revansch omgången så vann jag! Helt otroligt, jag vann i ett spel, det är inte ofta kan jag lova.

Efter två omgångar Risk så blev det kortspel, vi spelade plump och sedan blev det ett par omgångar med hjärter sju innan vi tackade för oss och åkte hem.

Idag var tanken att åka till Liseberg men jag tror inte det bli något i år. Min julstämning ligger på minus så det känns inte så lockande längre... Det får bli något annat år helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0