Samtal från Rehab

Fick ett samtal från Rehab idag, jag hade inte missförstått läkaren utan jag skulle bli kallad av dem. Hon ringde till mig för att verifiera att tiderna är okej och skulle även skicka ett tidkort till mig med vilka tider vi avtalat. Först fick jag tiden för att träffa en arbetsterapeut det blev redan måndag nästa vecka vilket passar perfekt. Som jag skrev i föregående inlägg så är jag fri från föreläsningar den dagen. Hon började se på en tid hos sjukgymnast men det skulle dröja till nästa år, oj så länge sa jag högt för mig själv. Sen hände det något och hon som ringde fick be om att ringa upp igen om en stund då det tydligen var någon annan som behövde hennes dator.
 
När hon sedan ringde upp igen så fick jag veta att den tidigaste tiden som fanns till en sjukgymnast var den 5:e januari så den tog jag, det passade inte perfekt då sambon och jag är lediga men jag har åtminstone inga föreläsningar. När kallelserna kommer så åker dom upp på kylskåpen för med mitt taskiga minne kommer tiderna glömmas bort annars. Då blir det dags att berätta för min sambo om varför jag ska dit, det blir ju lite svårt att "dölja" när kallelserna hänger där.
 
Skönt att jag snart får hjälp, men samtidigt läskigt.
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0