Sticka och pärla

Jag har hittat ett roligt tidsfördriv när jag inte orkar röra mig allt för mycket. Jag har börjat sticka, dock inte med vanliga stickor utan med "ramar". Under sommaren stickade jag mig en halsduk, rätt roligt att sitta och sticka en halsduk mitt i den varmaste sommaren på länge. Men just nu ska jag påbörja en mössa. Man använder då en rund "ram" att sticka på. Har jag möjlighet ska jag lägga upp några bilder så ni kan se vad jag pratar om.

Köpte mig även ett tidsfördriv där man gör sina egna smycken. I paketet finns det man behöver så det är bara sätta igång och låta kreativiteten flöda. Riktigt roligt så länge kroppen tillåter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0