Utvärdering av broddar

Nu har jag hunnit testa hur broddarna funkar. Jag är faktiskt positivt överraskad. Jag köpte ju två olika typer, ett par som man enbart sätter fram på foten och ett par som sitter både under framfoten och under hälen. Jag har än så länge bara testat de små som man har fram på foten och dem fungerar väldigt bra när man går på asfalt. Jag testade att gå på en igenfrusen vattenpöl för att se hur dem klara av sådan halka men det var ingen hitt. Eftersom att man inte har några broddar under hälen så halkar man iväg med foten, friktionen blir inte tillräcklig med de små broddarna då. Men för vanlig halka så funkar dom alldeles utmärkt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0