Vaknar 03:30

Idag är andra natten jag vaknar och kollar på klockan som då är runt 03:30. I och för sig är det inget ovanligt att jag vaknar, det gör jag ju flera gånger varje natt men jag brukar inte kolla på klockan. Jag vaknar för att jag har ont och det gör att jag har svårt att somna om, trots att jag är så sjukligt trött. Jag lyckades somna igen till sist men när sambons alarm ringde vid 05:30 kändes det som om jag bara blundat i några sekunder.
 
Jag låg och drog mig i sängen en stund men fick sedan stiga upp och äta något så att jag kunde ta lite smärtstillande mot smärtorna. Magen sa ifrån i morse också så det blev bråttom till toan. Tur att sambon redan farit till jobbet och toan var ledig. Jag tog en Loperamid för att försäkra mig om att magen stillar sig.
 
Under dagen idag ska jag kraftsamla, jag ska förvisso tentaplugga en del men jag ska ta det lugnt. Ta många pauser, dricka te och tända mitt "avslappningsljus" som luktar väldigt gott. Ikväll ska jag nämligen iväg till en kompis och vi är några tjejer som ska ha glöggmys och baka pepparkakor. Det innebär att min hjärna och kropp måste orka och därför måste jag kraftsamla under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0