Vänster fotled

Planerna ändrades. Vi hade ju bestämt att det inte skulle bli något Liseberg men så igår fick vi frågan om att fara idag trots allt. Det är inte 100% säkert än så vi får se. Jag känner mig inte supertaggad med tanke på mina höftproblem och att min vänstra fotled gör himla ont idag. Jag misstänker att det är en inflammation i en senskida som ställer till med extra ont. Eller så var det kanske våran promenad till affären igår som inte var så bra, kanske lyckades jag i något obevakat ögonblick trampa lite fel och att det är därför det gör ont? Nåja, vi får se hur det blir med den här dagen. Om inte annat kanske jag lyckas med att hamna på plus när det gäller julkänslan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0