Det finns dom som har det värre

Som rubriken anger, så tänker jag. Att jag borde inte klaga, det finns de som har det värre. Men samtidigt så finns det de som har det bättre, de som inte har värk och faktiskt kan leva ett helt normalt liv (vad nu ett normalt liv är). Det finns dom som har det värre än mig och så kommer det alltid vara, oavsett hur dåligt man har det så kommer det nog alltid finnas någon som har det värre. Så är det bara.

Jag är inte den som klagar till alla runt omkring mig över hur jag mår, frågar någon hur det är säger jag att jo, de är väl helt okej. Jag har ju inget att "skylla" mitt mående på så det är lättast att säga att allt är bra. Sedan kan jag skriva av mig här istället. Jag är hellre tyst än får en spydig kommentar som: - du är alltid sjuk eller - det är alltid nått fel på dig.

Den där käksmärtan som jag berättade om igår, som jag hoppades skulle vara borta, den är kvar. Men eftersom jag inte ansträngt käken nått idag så är det betydligt bättre. Nu spänner det mest i käken när jag gapar. Det har nog ordnat sig om ett par dagar, annars är det ju lämpligt att ta upp när jag ska till läkaren på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0