Glömde berätta detta

Jag kom på en sak jag glömde ta upp med läkaren när jag var där, det handlar om en vardagssyssla, att äta med bestick. Jag har alltid fått ont i fingrarna/handlederna när jag ska använda vanliga bestick och exempelvis skära något, mina fingerleder böjs åt fel håll vilket medför smärta. Försöker då hålla i besticken med alla fingrar runt men då blir det jobbiga vinklar för handleden istället, jag förflyttar enbart problemet. Jag har också problem när jag ska hålla i exempelvis en stekpanna eller vattenkokare, då är inte handleden tillräckligt stabil utan jag får en konstigt vinkel på handleden vilket gör väldigt ont, speciellt om jag behöver hålla så en stund.
 
Det kanske låter trivialt men det är faktiskt ett problem för mig. Det gör ONT.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0