Julstädning

Idag hade jag inga föreläsningar. Jag kunde sova lite längre än jag brukar vilket var skönt och välbehövligt. Sedan tog jag tag i dagens stora projekt (som för övrigt kommer fortsätta under morgondagen) att julstäda lägenheten. Det är något jag brukar göra varje år. Idag har jag hunnit rensa ur skafferiet, torkat alla skåpsluckor, försökt rengöra spisen och lagt fram nya dukar. Jag hinner inte ens städa färdigt köket innan min sambo dyker upp strax efter 16.

Allting tar sån tid när man ständigt får göra pauser för att orka, lederna värker och musklerna tröttas ut. Känns som att jag haft världens träningspass nu och jag har inte hunnit mer än köket... Suck!! Som tur är får jag väl lite städhjälp när sambon kommer. Så att vi kan få lite julfint tillslut. Åtminstone hoppas jag det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0