Lite på tvären

Sen i fredags har min mage varit lite på tvären. Igår och i lördags hade jag lite gallkänningar och det brukar medföra att magen ballar ur lite efteråt. Så även denna gång. Jag går ta en Loperamid innan jag gör något idag för att slippa oroa mig.

Hoppas den lugnar ner sig snart, försöker intala mig själv att inte bli orolig för det förvärrar bara saken. Funderar på om jag ätit nått dumt?! Men nej, det kan jag inte påstå..

Jag har haft känningar i min höft i flera veckors tid. Det gör att jag sned belastar och då får jag ont i vänstra knät istället. Har haft ont i höger handled och pekfinger i ett par dagar också. Allt detta hör dock till vanligheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0