Slog i huvudet

Igår var olyckan framme, jag låg i sängen igår kväll och lyckades på nått sätt skalla sängbordet som står bredvid. Det gjorde fruktansvärt ont, kändes som att jag höll på att "försvinna" en kort stund. Det var en del av bakhuvudet jag slog i så det gjorde ont när kudden nuddade huvudet. Som tur var hade jag min sambo hos mig som snabbt höll om mig och frågade hur det gick. Med tårar i ögonen sa jag att det gick bra och började skratta, hur kunde jag vara så klantig?!

Efter en stund kändes det inte lika illa längre, det gjorde enbart ont när man kom åt stället. Jag trodde inte det skulle bli någon bula men idag känner jag trots allt en liten en och det gör fortfarande ont när jag kommer åt stället jag slog i. Helt självklart, det borde göra ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0