Som ett brev på posten

Jag visste att jag tog en risk när jag städade, jag visste att jag skulle få mer ont. Men vad gör man?! Det måste ju städas så att man kan få julfint. Jag försökte ta ordentligt med pauser men tydligen inte tillräckligt. Har sån där sjuk benvärk nu, det kan ju inte vara normalt. Jag vet jag ska inte klaga men jag måste få "beklaga mig" någonstans. Kanske det finns någon där ute som har något bra råd hur man kan lindra smärtorna?
 
Känns verkligen som att jag har tränat stenhårt, visst fick jag gnugga ugnen en del, stå upp en del och inta några olika konstiga kroppsställningar. Men detta är helt vanliga vardagssysslor. Jag får bita ihop, för imorgon är det dags för julstädning av resten av lägenheten. Men då är vi 2 så då går det lite enklare och snabbare förhoppningsvis. Nu tittar jag med ögonen i kors, sambon sitter med tunga ögonlock, dags att sova. God natt.       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0