Sovit dåligt..

I natt har jag sovit riktigt dåligt. Har haft extra ont vid mitt vänstra skulderblad och jag misstänker att det är ett revben som ligger konstigt. Brukar ju för det mesta inte sova speciellt bra p.g.a. värk men i natt har jag rent av legat vaken, vanligtvis brukar jag sova men vakna upprepade gånger varje natt. Upplevde också den där domningskänslan igen, den här gången var det dock endast armarna som domnade och inte benen också.

Det kommer bli en riktigt lång dag idag med tanke på att jag ska träffa en projektgrupp idag efter kl 17... Brukar ju vanligtvis gå och lägga mig vid 20-21 men det kan hända att vi fortfarande sitter med projektet då. Inte någon optimal kombination på något vis.. Jag får kämpa och hoppas att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0