Besök hos föräldrarna

Oj! Tiden har sprungit ifrån mig här på bloggen. Det har varit 2 hektiska veckor där tiden inte räckt till på långa vägar. Senast jag skrev berättade jag om min trassliga mage. Jag var nervös över hur den skulle klara flygresa och tentamen. Kan upplysa er om att det gick bra. Tog 2 loperamid för att stilla magen.

Resan till norr för att hälsa på hos föräldrarna var helt underbar. Körde skoter, pimplade och mös framför elden. Skönt att få träffa familj och släkt, att få njuta av riktig vinter med ordentligt med snö och inte bara massa slask som här i söder. Lederna gjorde sig påminda och gillade väl inte precis mina aktiviteter (skoterturerna) men det blundar jag för. Själen fick nyttig energi, det behövde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0