En vecka har gått..

Så var det en vecka sedan sist jag skrev här. Anledningen, jag mår och har inte mått helt 100. Magen fortsätter ställa till med besvär, förstoppningen vägrar ge sig, vilket efter ett par dagar resulterar i akut diarré och extrema magkramper/magknip så man tror man ska svimma. Idag fick jag en sådan "attack" och satt på toa i över 1 timme. Kraschade i sängen i 1,5 timme efteråt för att ta igen mig och i hopp om att huvudvärken jag fått under toabesöket skulle släppa. Men huvudvärken hänger kvar, så länge jag inte anstränger mig går det ändå hyfsat.

Resten av kroppen då? Ja, i tisdags var kroppen helt ur fas. Jag hade hjärtklappningar och yrsel hela dagen. Inte kul att vara på sjukgymnastik. Lederna har varit extra möra och jag har helst av allt bara velat sova bort dagarna. Sovit har jag också gjort i massor under dagarna. Har jag känt mig mer fylld av energi av det?! Nej, men jag har i alla fall sluppit känna lika mycket.

Var på apoteket och köpte movicol idag så jag hoppas att jag får ordning på magen, känns som att den drar ner allt annat i skiten (hö hö).

Om ni undrar? Ja, jag är lite bitter! Jag tycker det räcker nu för ett tag, jag måste få återhämta mig. Hör du det kroppen?! Låt mig få vara en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0