Höft- och ryggstrejk!

Min vänstra höft har gått ut i strejk, antar att det är min "brutala" (livet som normal) behandling av kroppen de senaste 2 veckorna som tar ut sin rätt. Kan inte lyfta upp benet utan måste hjälpa till med händerna. Jag hoppas att det är muskulärt!

Sambon la en kommentar här om dagen att: - Har du problem med höften nu igen?! Om du har så mycket problem med höften kanske dom ska operera. Mitt svar blev bara: - Ja kanske det. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.

Men operation, det är helt klart det sista alternativet! Som min VC-läkare sa till mig, oskuret är bäst!

Snart ska jag ju iväg till OTA igen, förhoppningsvis blir det till det bättre efter det.
 
Ryggen strejkar också. Det är framförallt ryggslutet som jag slagit i som gett upp. Kan inte sitta, ligga, stå eller gå utan att det gör ont. Förstå min frustration! Berättade för sjukgymnasten att jag hade slagit i svanskotan för jag hoppades att han skulle kunna ge mig några råd. Tyvärr fick jag ingen respons alls från honom mer än att han inte tyckte det var bra.
 
Kanske blir ett besök på VC om inte värken och smärtan ger med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0