Ingen toppendag idag..

Tur att jag inte har några föreläsningar eller andra lektioner i skolan idag. Idag är jag inte på topp! Känns som att jag redan har slut på energi, kroppen och huvudet värker trots att jag tagit min morgondos 2x Alvedon 665mg. Kanske är det väderomslaget som jag påverkas av eller kanske är det en förkylning på G?!(Hoppas inte!!!) Jag har ju lyckats hålla mig ifrån att bli sjuk hela vintern så någon gång slår det väl tillbaka.
 
Har ingen vidare aptit heller, känner mig smått illamående och inte hungrig. Frukosten som jag äter nu får jag nästintill tvinga i mig, jag vet att jag behöver energin. Speciellt eftersom jag inte åt speciellt mycket igår heller.Har fortfarande problem med magen, jag får inte riktigt igång tarmen igen och måste ta microlavemang för att det ska komma ut nått. Kanske det som gör att aptiten inte riktigt finns idag.
 
Idag ska jag TA DET LUGNT, börja titta på en seminarieuppgift som vi fick igår, läsa igenom labben till imorgon, se tv-serier, tvätta lite och vila! Hoppas på en bättre dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0