Sjukgymnastik 30

Igår var det dags för veckans första sjukgymnastik. På morgonen kändes det som en bra dag men då jag inte hade sjukgymnastik förrän kl 13 och jag varit i skolan ett par timmar innan så han dagsformen ändras. Dessutom hade jag så bråttom till skolan att jag inte han sätta på mig fotledsortoserna. Jag har nog aldrig haft så svårt att gå på balanspuckarna som igår och jag tror att det var för att jag inte haft fotledsortoserna på mig under dagen så att musklerna fått arbeta extra mycket.
 
Sjukgymnasten frågade mig hur jag tycker att det går, mitt svar: det går upp och ner. Det beror på dagsformen så det är svårt att svara på den frågan. Men när jag tänker efter så tycker jag ändå att det går bra. Jag får inte revbensupphakningar lika ofta, jag tycker det känns bra att träna (själsligt). Jag ska ju inte påstå att alla mina krämpor har försvunnit men det går än så länge inte åt fel håll :)
 
Nej, på torsdag har jag bestämt att det ska bli en bra sjukgymnastik! Så de så! Men det som avgör om det blir så i slutändan är tyvärr dagsformen på torsdag. Hoppas på en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0