Väldigt obehagligt...

Igår när jag satt hemma i soffan hände något väldigt obehagligt, som från ingenstans såg jag stjärnfall i synfältet och kroppen domnade bort. Stjärnfallet var inte vertikalt utan horisontellt från ögonen sett. Det höll i sig kanske 15 sekunder. Sedan kände jag mig fumlig, tappade saker ännu mer än jag brukar, skriver fel på tangenterna osv. Jag var yr och mådde illa. Vilade en stund men utan förbättring. Under natten vaknade jag av stickningar i vänster sida i ansiktet, det var avdomnat.

Misstanke: En TIA-attack.

Men eftersom jag inte sökt vård har jag inte fått något svar på vad som hänt. Jag fick uppmaning av många på EDS sidan på FB att åka in akut. Men då jag inte känner mig såå dålig känns det bara onödigt, eller?

Jag tror jag avvaktar ytterligare och ser hur dagen går. Ska på sjukgymnastik 10:30 så får vi se hur jag mår då.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hur är det med dig?

Svar: Hej, jag har legat på sjukhus i 10 dagar efter att jag skrev senaste inlägget. Fick komma hem för ca 2 veckor sedan och börjar nu återhämta mig och kunna återgå till det normala.
Sjuk men ingen diagnos!

2015-05-13 @ 09:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0